Funksjoner for å håndtere varer fra ankomst til hylleplassering.
Gjør det mulig å registrere varelager-korreksjoner med å skanne produktet og et par klikk.
Du kan benytte Agrippa Retail for å få oversikt over varelageret. Her får du oversikt over når varen kom inn, hvor varen er plassert i butikken og ordre dispatch med å bare scanne produktet.
Mindre tidsbruk for dine ansatte for å håndtere varelageret.
Bestem hva som skal være mest synlig for de butikkansatte i appen til en hver tid.
Agrippa viser lagerbeholdning med et enkelt klikk.
Agrippas produktkatalog varsler deg når du når et lavt antall på en spesifikk vare. Da har du mulighet til å legge inn ekstra ordre på dine bestselgere rett til ERP.
Spar tid og penger med bedre varehåndtering og kontroll.
Gi dine ansatte verktøy til å bestille ekstra varer for å unngå at man går tom for varen. Integrasjon med ERP og WMS gir deg mulighet til å legge ordren rett fra din mobiltelefon.