Claims-håndtering

Enkel avviks- og claims-behandling for raske oppgjør

Nøkkelfunksjoner

Har du mottatt ødelagt vare fra din leverandør?

Du og ditt selskap er ikke alene om denne utfordringen, og kostnadene på mangelfull vareleveranser er store. Det kan være utfordringer med emballering, feilhåndtering og feil oppbevaring, eller utfordringer med transportøren.

Agrippa Improvements automatiserer og forenkler claims-prosessen - økonomiske krav til leverandør på feil leveranse. Du kan enkelt registrere claims samtidig som du registrerer nye varer inn på lageret. Claims blir godt dokumentert med vedlagt bilde, korrekt vareinformasjon og pris, ved hjelp av integrasjon til ERP og WMS. Saksbehandleren har mulighet til å sende claims i batcher.

 

Scan a document

Lett å bruke

Med Agrippas Improvements integrert med ERP og WMS går claims-prosessen raskt.

OIT ( Internet of Thins )

IoT

Agrippa IoT rapporterer avvik fra sensorer i din logistikk-kjede. Det kan være temperaturmålere og fuktighetsmålere.

management

Product

Håndter avvik på alle produktnivåer alt fra pall, batch, kartong, collie,
f-pack og r-pack.

Bruk Agrippa claims-håndtering
for raskere erstatning

Takket være Agrippa Improvements kan du overvåke og rapportere alle avvik, fra varer inn på lager, til varer levert hos kunde på noen få minutter.