Neste generasjon kvalitetsystem
Last ned vår mobilapp her:
Skadet gods
Tomt på lager
Savnet gods
Forsinket levering
Mottak av feil
antall
Ordrebekreftelse
mangler
HMS avvik
Feil varedata
Agrippa Improvements er et konfigurerbart og fleksibelt system som håndterer alle typer avvik, og gjør dem om til aktiviteter i et system for kontinuerlig forbedring.
Agrippa Improvements er et etterspurt kvalitetssystem for store logistikkjeder. Det gir deg gode og automatiserte rutiner for å drifte din logistikkjede effektivt og sikkert. Vårt system kan integreres med ditt ERP- og WMS-system for å sikre datakvalitet og enkel registrering og prosessering.
Det siste kvalitetssystemet du kommer til å kjøpe.
Agrippas skytjeneste gir alle våre kunder kontinuerlig tilgang til nye funksjoner. Løsningen er designet for å skaleres og tilpasses for raskt å dekke nye behov. Uansett hvor du jobber har du tilgang - alltid oppdatert.
Registrer avvik raskt og enkelt. Tilpass avviksrutinene for rask håndtering med den enkelte ansatte. Administrer avviket med status, notater, aktiviteter og forbedringer som hører til avviket.
Du kan også chatte med ansatte om avviket i vår løsning.
Enkel claims-håndtering for rask og enkel erstatning. Pris på claims per leverandør og oppdatering av varebeholdning skjer automatisk med WMS-integrasjon.
Mobilappen gir deg mulighet til å håndtere alt fra varemottak til hylleplassering. Du får komplett vareinformasjon og lagerbeholdning, og den er ideell til varetelling.
Alle prosedyrebeskrivelser og dokumentasjon kan legges inn i systemet og lenkes til faste aktiviteter med ansvarlig person og gruppe med datoer. Prosedyrene kan legges inn som en digital håndbok eller linkes til Microsoft SharePoint.
Bruk sjekkliste for å bekrefte gjennomføring av alle rutiner. Dette kan være sjekk av trucker, controll av rengjøring, brannvernrunder og andre rutiner. Om du oppdager noen avvik i din sjekkliste, vil et avvik bli registrert og aktivitet bli satt opp automatisk.
Lag aktiviteter og organiser dem. Aktiviteter blir tildelt ansatte med ansvaret for å løse avvik med definert status og dato.
Samle og presenter data fra sensorer for å overvåke driften. Om sensorverdiene avviker fra definerte verdier, vil du få et varsel.
Tilpass aktiviteter og tilganger som dine ansatte har behov for. Tildel ansatte oppgaver og aktiviteter som de har behov for i det daglige arbeidet.
Alt du har behov for i en avviks- og forbedringsløsning in en enkel mobilapp.
Enkel registrering og håndtering av avvik med din mobil. Register avvik, sjekklister og aktiviteter med god dokumentasjon.
Agrippa Improvements er integrert til din WMS. Relevant data blir delt og gir operatøren riktig data når man skal registrere nytt avvik på sekunder. Bruk mobilens integrerte skanner og kamera for å dokumentere avviket.
Velg vår avanserte skannerløsning for å få tilgang til pris, leverandør, utløpsdato og lagerbeholdning. Skanneren leser alle strekkoder selv i dårlig lys.